Aanmelden zaak
Wat kunt u doen als u een probleem heeft? U kunt de vragenlijst invullen om een melding te maken. Als u deze invult, nemen medewerkers van B&M contact met u op.
Probleem? Dit kunt u doen!
- u meldt de zaak aan door middel van de vragenlijst
- als het niet lukt om de vragenlijst in te vullen kunt u altijd bellen: 088 – 9648 912
- medewerkers van B&M nemen contact met u op
- in een kennismakingsgesprek vertelt u wat er speelt en hoort u wat de mogelijkheden zijn
- als u een aanmelding doet, is het goed om desbetreffende buren daarvan op de hoogte te stellen.
- als we geen volledige (NAW) gegevens hebben van de andere buur, dan loopt de aanmelding vertraging op. Dan duurt het langer voordat de zaak wordt verwerkt.
B&M is een vrijwilligersorganisatie. Dat betekent dat er geen kosten aan onze diensten zijn verbonden.
Neem ook eens een kijkje op de website overlastadvies.nl Hier kunt u adviezen vinden over wat u eventueel kunt doen.
Hoe gaat een buurtbemiddeling meestal in zijn werk?
- u meldt een zaak aan bij B&M doormiddel van het invullen van de vragenlijst;
- wij nemen dan contact met u op om te horen wat er speelt;
- wij nemen contact op met uw buren, en kijken of we een gesprek tot stand kunnen brengen;
- we organiseren een gesprek waarbij u met uw buren over het probleem praat en over oplossingen nadenkt
- u maakt afspraken met de buren die voor iedereen zo goed mogelijk zijn
Bent u professional en wilt u een conflict aanmelden?
In de vragenlijst kunt u kiezen voor de optie: voor professionals. Vermeld alstublieft alle gegevens van betrokkenen waarover u beschikt: naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, e-mailadres en geboortedatum. Als u een aanmelding doet, is het goed om alle betrokkenen daarvan op de hoogte te stellen. In geval van andere betrokkenen (bijvoorbeeld een begeleider) graag ook de contactgegevens vermelden! Als er een tolk nodig is, graag ook de desbetreffende taal toe te voegen!
Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op!